Jouw recht op bestaan

In de kern wil ieder bedrijf (over)leven.

Ruth heeft jarenlang  ervaring opgedaan met het ontwikkelen van MarComplannen in de tijd dat ze in loondienst bij diverse bedrijven in verschillende sectoren werkzaam was. Ze heeft daardoor een visie ontwikkeld op het creëren van het ideale marketingcommunicatieplan. Het denken daarover is verbeeld in onderstaand figuur. In de kern wil ieder bedrijf (over) leven. De focus van een marketingcommunicatieplan hoort wat Ruth betreft  bij  die essentie te liggen.

Met deze reden heeft Ruth, na jarenlange ervaring met andere modellen, een eigen stappenplan ontwikkeld waarmee je gegarandeerd je kpi’s kunt realiseren, mits je alle stappen doorloopt. Een starter doorloopt de cirkel met de wens om bestaansrecht op te bouwen. Een gerenommeerd bedrijf draait het om het behouden van bestaansrecht. 

Het advies dat n.a.v. het doorlopen van dit ideale stappenplan ontstaat is dat van een totaalconcept. Elke stap in dit model wordt namelijk op maat uitgewerkt, naargelang het bedrijf bepaalde kennis nodig heeft. Het eindbetoog in het plan zal de samenhang tussen de resultaten in de stappen laten zien. Dit leidt tot een gefundeerd en effectief plan waar ondernemers en bedrijven jaren profijt van hebben.